Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Omschrijving defect

  1. Bij reparaties wordt uitgegaan van de klachten die op de opdracht bon, e-mail of mondeling zijn omschreven.

Prijs

  1. De prijs van de herstelling wordt uitsluitend vastgesteld op basis van het aantal arbeidsuren, de kosten van de gebruikte materialen en eventueel verzendkosten, alles inclusief BTW tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.

 

Aansprakelijkheid

  1. Fixed IT is aansprakelijk voor verlies (m.u.v. verzending) en diefstal van het product, de toebehoren en accessoires.
  1. Fixed IT is niet aansprakelijk voor het verlies van sim en/of SD kaarten welke nog in het toestel aanwezig zijn.
  1. Fixed IT doet er alles aan de gegevens te behouden maar kan dit niet garanderen. De klant is altijd verantwoordelijk om een back-up te maken alvorens een toestel ter reparatie aan te bieden en Fixed IT is dus niet aansprakelijk voor het verlies van gegevens.
  2. Reparatie aan een refurbished toestel of een toestel dat door derden gerepareerd is, is geheel op eigen risico, Fixed IT is niet verantwoordelijk voor defecten aan het toestel die tijdens en/of na de reparatie plaatsvinden als gevolg van slechte montage en/of onderdelen die bij binnenkomst in het toestel aanwezig zijn.
  3. Ondanks de professionele en zorgvuldige aanpak van Fixed IT is er bij moederbord reparatie een klein risico op complicaties. Fixed IT is niet verantwoordelijk voor extra kosten als gevolg van deze complicaties.

Garantie

  1. Fixed IT geeft na het voltooien van de reparatie 6 maanden garantie (m.u.v. moederbord reparaties en accu’s). Deze garantietermijn gaat in op het moment van afgifte van het product aan de klant. Op schoonmaak- c.q. onderhoudsbeurten, alsmede op reparaties verricht aan producten met bliksem-, water- of vochtschade, wordt geen garantie gegeven, tenzij op de opdrachtbon uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.
  1. Fixed IT geeft slechts 6 maanden garantie op vervangen van de accu en 3 maanden op moederbord reparaties, tenzij via e-mail of via de opdrachtbon uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.

 

Niet afgehaalde producten

  1. Indien een toestel na een periode van drie maanden nadat de klant verwittigd is en het product gereed ligt, niet wordt afgehaald zal Fixed IT het toestel op een milieuvriendelijke wijze afvoeren. Na deze 3 maanden kan Fixed IT dus niet verantwoordelijk gesteld worden indien het toestel niet meer in bezit is.

 Factuur

  1. Het verschuldigde bedrag wordt na de reparatie onmiddellijk betaald. Betaling op factuur kan mits goedkeuring uitzonderlijk door bedrijven of vaste klanten.

 

Fixed IT
Kastanjelaan 8
8700 Tielt

Opgesteld 01/01/2024

Hi, How Can We Help You?

Fixed IT is gesloten op 13/05, 17/05 en 20/05!

X